sexta-feira, 7 de março de 2014

Tarkan _ Şıkıdım [1999]





Tarkan _ Şıkıdım [1999]
1 – Tarkan_Şıkıdım - Şıkıdım [Hepsi Senin Mi]
2 - Tarkan_Şıkıdım - Şımarık [Kiss Kiss]
---------------------------------------------------------------------------------------------
1 - Tarkan_Şıkıdım - Şıkıdım [Hepsi Senin Mi]

Başkası olma, kendin ol
Böyle çok daha güzelsin
Ya gel bana sahici sahici
Ya da anca gidersin

Anasının kuzusu
Ciğerimin köşesi
Kız bu neyin cakası
Kız hepsi senin mi?
Hepsi senin mi?
Hepsi senin mi?

Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Ah yanar döner, a-acayipsin

[2x]
Ne deli ne de divaneyim
Biliyorum sonunu
Sanma uğruna viraneyim
Beyenmedim oyununu

[2x]
Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Ah yanar döner, a-acayipsin

Anasının kuzusu
Ciğerimin köşesi
Kız bu neyin cakası
Kız hepsi senin mi?
Hepsi senin mi?
Hepsi senin mi?

Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Ah yanar döner, a-acayipsin

[2x]
Ne deli ne de divaneyim
Biliyorum sonunu
Sanma uğruna viraneyim
Beyenmedim oyununu

[2x]
Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Oynama şıkıdım şıkıdım
Ah yanar döner, a-acayipsin

Hmm…

Ah yanar döner, a-acayipsin
Senin…
Ah yanar döner, a-acayipsin

2 - Tarkan_Şıkıdım - Şımarık [Kiss Kiss]

Takmış koluna elin adamını
Beni orta yerimden çatlatıyor
Ağzında sakızı şişirip şişirip
Arsız arsız patlatıyor

Biz böyle mi gördük babamızdan
Ele güne rezil olduk
Yeni adet gelmiş eşki köye vah
Dostlar mahvolduk

[2x]
Seni gidi fındıkkıran
Yılanı deliğinden çıkaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam...

Takmış koluna elin adamını
Beni orta yerimden çatlatıyor
Ağzında sakızı şişirip şişirip
Arsız arsız patlatıyor

Biz böyle mi gördük babamızdan
Ele güne rezil olduk
Yeni adet gelmiş eşki köye vah
Dostlar mahvolduk

[2x]
Seni gidi fındıkkıran
Yılanı deliğinden çıkaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam...

[2x]
Ocağına düştüm yavru
Kucağına düştüm yavru
Sicağına düştüm yavru
El aman...

[4x]
Seni gidi fındıkkıran
Yılanı deliğinden çıkaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam...

Nenhum comentário:

Postar um comentário