sexta-feira, 7 de março de 2014

Tarkan _ Hüp Remix [2001]

Tarkan _ Hüp Remix [2001]

1 - Tarkan_Hüp - Hüp [Alaturka]
2 - Tarkan_Hüp - Hüp [Buldum Club Mix]
3 - Tarkan_Hüp - Hüp [Ilterocktive Mix]
4 - Tarkan_Hüp - Hüp [Kıvanch K Mix]
5 - Tarkan_Hüp - Hüp [Orient Dub Mix]
6 - Tarkan_Hüp - Hüp [Ozan Doğulu Mix].mp3
7 - Tarkan_Hüp - Hüp [Ozinga Disco Mix]
8 - Tarkan_Hüp - Hüp
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp [Alaturka]

Kalpten kalbe bir yol varsa
Bu aşktır elbet
Rüzgarın yetti bana
Koptu bir kıyamet
Aç kapını, ben geldim
Giydiğim, ateşten gömlek

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Oooh…

Yalnız taştan duvar olmaz
Bunu yaz bir yere
Sarılıp yatmazsam uyku girmez gözüme
Dünya gözümde değil
Olmuşum sana pervane

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

[3x]
Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek Beni

Aaah…
Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

2 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp [Buldum Club Mix]

Hüüüp

Hüüüp

Kuş sütüyle…

Hüüüp

Kuş sütüyle…

Hüüüp

Kuş sütüyle…

Hüüüp

Kuş sütüyle…

…beslerim seni

Kuş sütüyle

Hüüüp

Kuş sütüyle

Hüüüp

Kuş sütüyle

Hüüüp

Kalpten kalbe bir yol varsa
Bu aşktır elbet
Rüzgarın yetti bana
Koptu bir kıyamet
Aç kapını, ben geldim
Aç kapını, ben geldim
Aç kapını, ben geldim
Giydiğim, ateşten gömlek

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Tut kolumdan…

Hüüüp

Tut kolumdan…

Hüüüp

Yalnız taştan duvar olmaz
Bunu yaz bir yere
Sarılıp yatmazsam uyku girmez gözüme
Dünya gözümde değil
Dünya gözümde değil
Dünya gözümde değil
Olmuşum sana pervane

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek Beni

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

3 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp [Ilterocktive Mix]

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Kalpten kalbe bir yol varsa
Bu aşktır elbet
Rüzgarın yetti bana
Koptu bir kıyamet
Aç kapını, ben geldim
Giydiğim, ateşten gömlek

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Yalnız taştan duvar olmaz
Bunu yaz bir yere
Sarılıp yatmazsam uyku girmez gözüme
Dünya gözümde değil
Olmuşum sana pervane

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

[3x]
Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp , Hüüüp
Diye içine çek Beni

Aaah…

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

4 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp [Kıvanch K Mix]

Hüüüp
Diye içine çek Beni

Hüüüp

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

[4x]
Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Hüüüp

[2x]
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Ben seni yaşatırım seni

Kalbimin sarayları senin

Ben seni yaşatırım seni

Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Ben seni yaşatırım seni

Ben seni yaşatırım seni

Ben seni yaşatırım seni

5 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp [Orient Dub Mix]

Çek… Çek…
Çek… Çek…

Hüüüp
Hüüüp
Hüüüp
Hüüüp

Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Çek… Çek…

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Aaah…

Tut… Tut… Tut… Tut… Tut… Tut…

Çek… Çek…

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…

Tut… Tut… Tut… Tut… Tut… Tut…

Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…
Çek… Çek…

6 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp [Ozan Doğulu Mix]

Aaah…

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Kalpten kalbe bir yol varsa
Bu aşktır elbet
Rüzgarın yetti bana
Koptu bir kıyamet
Aç kapını, ben geldim
Giydiğim, ateşten gömlek

Kuş sütüyle beslerim seni,
Hüüüp
Mis yerine koklarım seni,
Hüüüp
Kalbimin sarayları senin,
Hüüüp
Sen ağlat, ben severim seni,
Hüüüp
El üstünde tutarım seni,
Hüüüp
Dizimde uyuturum seni,
Hüüüp
Kalbimin sarayları senin,
Hüüüp
Ben seni yaşatırım seni
Hüüüp

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,

[2x]
Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Aaah… A-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-ah aaah...

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp
Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Aaah…

Hüüüp

Hüüüp

Aaah…

Hüüüp

Hüüüp

Aaah…

Hüüüp

Hüüüp

Aaah…

Hüüüp

Hüüüp

Aaah…

Hüüüp

Hüüüp

Aaah…

Hüüüp

Aaah…

Aaah…

Kuş sütüyle beslerim seni...

7 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp [Ozinga Disco Mix]

Hüüüp

Hüüüp

Hüüüp

Diye içine çek Beni

Kalpten kalbe bir yol varsa
Bu aşktır elbet
Rüzgarın yetti bana
Koptu bir kıyamet
Aç kapını, ben geldim
Giydiğim, ateşten gömlek

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Yalnız taştan duvar olmaz
Bunu yaz bir yere
Sarılıp yatmazsam uyku girmez gözüme
Dünya gözümde değil
Olmuşum sana pervane

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Tut kolumdan çek götür beni

Tut kolumdan çek götür beni

Hüüüp

Tut kolumdan çek götür beni

Tut kolumdan çek götür beni

Hüüüp

Diye içine çek beni

Tut kolumdan çek götür beni

Hüüüp

Diye içine çek beni

Aaah...

8 - Tarkan_Hüp Remix - Hüp

Kalpten kalbe bir yol varsa
Bu aşktır elbet
Rüzgarın yetti bana
Koptu bir kıyamet
Aç kapını, ben geldim
Giydiğim, ateşten gömlek

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek beni

Yalnız taştan duvar olmaz
Bunu yaz bir yere
Sarılıp yatmazsam uyku girmez gözüme
Dünya gözümde değil
Olmuşum sana pervane

Kuş sütüyle beslerim seni,
Mis yerine koklarım seni,
Kalbimin sarayları senin,
Sen ağlat, ben severim seni,
El üstünde tutarım seni,
Dizimde uyuturum seni,
Kalbimin sarayları senin,
Ben seni yaşatırım seni

[3x]
Tut kolumdan çek götür beni,
Hüüüp
Diye içine çek Beni

Nenhum comentário:

Postar um comentário