sexta-feira, 7 de março de 2014

Tarkan _ Özgürlük İçimizde [2002]

Tarkan _ Özgürlük İçimizde [2003]

1 - Tarkan - Özgürlük İçimizde [Murat Mattew Erdem Mix]
2 - Tarkan - Özgürlük İçimizde [Ozan Çolakoğlu Mix]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - Tarkan - Özgürlük İçimizde [Murat Mattew Erdem Mix]
Bir elimde düşlerim
Diğerinde ümitlerim
Aradım durdum senelerce
Yankılandı uzaklardan
Sesi geldi ufuklardan
Yine de rastlayamadım izine
Çaresiz
Rüzgara, yıldızlara sordum
“yorulma boşuna, aldanma
O zaten hep seninle” dediler
Ne yasaklar, ne tuzaklar
Yılmadım ne yollar aştım
Bulamadım rastlayamadım izine
Çaresiz
Rüzgâra, yıldızlara sordum
“yorulma boşuna, aldanma
O zaten hep seninle” dediler
Kuşlara, yağmurlara sordum
“Özgürlük içinde, kalbinde
Uzaklarda arama” dediler
Oooh... Oooh... Oooh... Oooh...
Aaah...
Rüzgâra, yıldızlara sordum
“yorulma boşuna, aldanma
O zaten hep seninle” dediler
Kuşlara, yağmurlara sordum
“özgürlük içinde, kalbinde
Uzaklarda arama” dediler
Rüzgâra, yıldızlara sordum
“yorulma boşuna, aldanma
O zaten hep seninle” dediler
Kuşlara, yağmurlara sordum
“özgürlük içinde, kalbinde
Uzaklarda arama” dediler
Bir hazine ki, o en kıymetli
O en tatlı ama kimde anahtarı
Nerde saklı

1 - Tarkan - Özgürlük İçimizde [Ozan Çolakoğlu Mix]
Bir elimde düşlerim
Diğerinde ümitlerim
Aradım durdum senelerce
Yankılandı uzaklardan
Sesi geldi ufuklardan
Yine de rastlayamadım izine
Çaresiz
Rüzgara, yıldızlara sordum
“yorulma boşuna, aldanma
O zaten hep seninle” dediler
Ne yasaklar, ne tuzaklar
Yılmadım ne yollar aştım
Bulamadım rastlayamadım izine
Çaresiz
Rüzgâra, yıldızlara sordum
“yorulma boşuna, aldanma
O zaten hep seninle” dediler
Kuşlara, yağmurlara sordum
“Özgürlük içinde, kalbinde
Uzaklarda arama” dediler
Rüzgâra, yıldızlara sordum
“yorulma boşuna, aldanma
O zaten hep seninle” dediler
Kuşlara, yağmurlara sordum
“Özgürlük içinde, kalbinde
Uzaklarda arama” dediler

Nenhum comentário:

Postar um comentário